Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Schaffer, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Irovská, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T17:08:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T17:08:42Z |
|
dc.date.issued |
2013-03-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23559
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma ?Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi? se zabývá identifikováním cílových skupin zákazníků pro tuto firmu. V teoretické části budou popsány odborné poznatky týkající se segmentace a identifikace zákazníků a nástrojů marketingové komunikace. Následně bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy jako například SWOT analýza a analýza PEST. Cílové skupiny budou segmentovány na základě předem určených kritérií. A u jednotlivých segmentů bude popsána stávající komunikace se zákazníky. V závěru bude navrhnuto, která cílová skupina zákazníků je pro tuto firmu nejvýznamnější a bude navrhnuta komunikace nová. |
cs |
dc.format |
59 |
cs |
dc.format.extent |
1544283 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi |
cs |
dc.title.alternative |
Identification of Target Groups of Company PROVING s.r.o. and Proposal for Communication with Them |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2013-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis which is called Identification of Target Groups of Company PROVING s.r.o. and Proposal for Communication with Them is focused on identification of target groups for this company. In the theoretical part will be described special knowledge which are about segmentation and identification of customers and other information about marketing communication. After that will be describe company, organization chart and will be perform economic analysis like SWOT analysis and PEST analysis. Target Groups will be segmented on the basis of established criteria. And for individual groups will be described communication with customers. In the end will be suggested the most important groups of customers for this company and will be suggested new marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
32644
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account