Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Schaffer, Jiří
dc.contributor.author Irovská, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-10T17:08:42Z
dc.date.available 2013-10-10T17:08:42Z
dc.date.issued 2013-03-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23559
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma ?Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi? se zabývá identifikováním cílových skupin zákazníků pro tuto firmu. V teoretické části budou popsány odborné poznatky týkající se segmentace a identifikace zákazníků a nástrojů marketingové komunikace. Následně bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy jako například SWOT analýza a analýza PEST. Cílové skupiny budou segmentovány na základě předem určených kritérií. A u jednotlivých segmentů bude popsána stávající komunikace se zákazníky. V závěru bude navrhnuto, která cílová skupina zákazníků je pro tuto firmu nejvýznamnější a bude navrhnuta komunikace nová. cs
dc.format 59 cs
dc.format.extent 1544283 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject customer en
dc.subject segmentation en
dc.subject communication en
dc.subject target group en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi cs
dc.title.alternative Identification of Target Groups of Company PROVING s.r.o. and Proposal for Communication with Them en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2013-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis which is called Identification of Target Groups of Company PROVING s.r.o. and Proposal for Communication with Them is focused on identification of target groups for this company. In the theoretical part will be described special knowledge which are about segmentation and identification of customers and other information about marketing communication. After that will be describe company, organization chart and will be perform economic analysis like SWOT analysis and PEST analysis. Target Groups will be segmented on the basis of established criteria. And for individual groups will be described communication with customers. In the end will be suggested the most important groups of customers for this company and will be suggested new marketing communication. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 32644
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
irovská_2013_bp.pdf 1.472Mb PDF View/Open
irovská_2013_vp.pdf 579.0Kb PDF View/Open
irovská_2013_op.pdf 741.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account