Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi |
Autor: |
Irovská, Jana
|
Vedoucí: |
Schaffer, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma ?Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi? se zabývá identifikováním cílových skupin zákazníků pro tuto firmu. V teoretické části budou popsány odborné poznatky týkající se segmentace a identifikace zákazníků a nástrojů marketingové komunikace. Následně bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy jako například SWOT analýza a analýza PEST. Cílové skupiny budou segmentovány na základě předem určených kritérií. A u jednotlivých segmentů bude popsána stávající komunikace se zákazníky. V závěru bude navrhnuto, která cílová skupina zákazníků je pro tuto firmu nejvýznamnější a bude navrhnuta komunikace nová. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23559
|
Datum:
|
2013-03-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
32644
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet