Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Autor: Irovská, Jana
Vedoucí: Schaffer, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce na téma ?Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi? se zabývá identifikováním cílových skupin zákazníků pro tuto firmu. V teoretické části budou popsány odborné poznatky týkající se segmentace a identifikace zákazníků a nástrojů marketingové komunikace. Následně bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy jako například SWOT analýza a analýza PEST. Cílové skupiny budou segmentovány na základě předem určených kritérií. A u jednotlivých segmentů bude popsána stávající komunikace se zákazníky. V závěru bude navrhnuto, která cílová skupina zákazníků je pro tuto firmu nejvýznamnější a bude navrhnuta komunikace nová.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23559
Datum: 2013-03-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32644


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
irovská_2013_bp.pdf 1.472Mb PDF Zobrazit/otevřít
irovská_2013_vp.pdf 579.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
irovská_2013_op.pdf 741.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet