Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Marek, Ondřej
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:54:27Z
dc.date.available 2013-10-10T16:54:27Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23547
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace týdeníku Respekt. V teoretické části jsem se zabýval teorií marketingu, marketingové komunikace a médií. V analytické části je popsán týdeník Respekt, jeho konkurence a také vývoj marketingové komunikace od založení Respektu do současnosti. Hlavní částí praktické části je popis a následná ana- lýza veškerých současných nástrojů marketingové komunikace Respektu. Na základě závěrů praktické části bude v projektové části návrh na konkrétní komunikační kampaň. cs
dc.format 94 s. (133 156) cs
dc.format.extent 20417609 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject týdeník Respekt cs
dc.subject mediální partnerství cs
dc.subject Erik Ta- bery cs
dc.subject marketing communicatios en
dc.subject weekly magazine Respekt en
dc.subject media partnerships en
dc.subject Erik Tabery en
dc.title Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007 cs
dc.title.alternative Marketing Communications of the Respekt Weekly after 2007 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2013-05-21
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is a marketing communications of weekly magazine Respekt. In the theoretical part is focused on marketing theory, marketing communications and media. In the analytical part is described the weekly magazine Respekt, its competitors and the development of marketing communications since the Respekt foundation to the present. The main part of the practical part is the description and analysis of all current marketing communication tools of Respekt. Based on the conclusions of the practical part of the project I will design a specific communication campaign. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32456
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
marek_2013_dp.pdf 19.47Mb PDF View/Open
marek_2013_vp.pdf 52.26Kb PDF View/Open
marek_2013_op.pdf 63.97Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account