Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007
Autor: Marek, Ondřej
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace týdeníku Respekt. V teoretické části jsem se zabýval teorií marketingu, marketingové komunikace a médií. V analytické části je popsán týdeník Respekt, jeho konkurence a také vývoj marketingové komunikace od založení Respektu do současnosti. Hlavní částí praktické části je popis a následná ana- lýza veškerých současných nástrojů marketingové komunikace Respektu. Na základě závěrů praktické části bude v projektové části návrh na konkrétní komunikační kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23547
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32456


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
marek_2013_dp.pdf 19.47Mb PDF Zobrazit/otevřít
marek_2013_vp.pdf 52.26Kb PDF Zobrazit/otevřít
marek_2013_op.pdf 63.97Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet