Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace týdeníku Respekt po roce 2007 |
Autor: |
Marek, Ondřej
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace týdeníku Respekt. V teoretické části jsem se zabýval teorií marketingu, marketingové komunikace a médií. V analytické části je popsán týdeník Respekt, jeho konkurence a také vývoj marketingové komunikace od založení Respektu do současnosti. Hlavní částí praktické části je popis a následná ana- lýza veškerých současných nástrojů marketingové komunikace Respektu. Na základě závěrů praktické části bude v projektové části návrh na konkrétní komunikační kampaň. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23547
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32456
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet