Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje |
Author: |
Lipovská, Lucie
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na ochutnávky v hypermarketech a supermar-ketech jako formu podpory prodeje. Zabývá se a osvětluje teorii marketingových komuni-kací, které popisuje jako kroky předcházející ochutnávce. Dále se zabývá analýzou růz-ných forem podpory prodeje a zhodnocením těchto forem a ochutnávky samotné. V práci je podrobně rozveden příklad konkrétní ochutnávky, jehož analýza podává obrázek o efektivitě ochutnávek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2353
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2632
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account