Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Autor: Lipovská, Lucie
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na ochutnávky v hypermarketech a supermar-ketech jako formu podpory prodeje. Zabývá se a osvětluje teorii marketingových komuni-kací, které popisuje jako kroky předcházející ochutnávce. Dále se zabývá analýzou růz-ných forem podpory prodeje a zhodnocením těchto forem a ochutnávky samotné. V práci je podrobně rozveden příklad konkrétní ochutnávky, jehož analýza podává obrázek o efektivitě ochutnávek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2353
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2632


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lipovská_2006_bp.pdf 928.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
lipovská_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lipovská_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet