Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ochutnávky v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje |
Autor: |
Lipovská, Lucie
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na ochutnávky v hypermarketech a supermar-ketech jako formu podpory prodeje. Zabývá se a osvětluje teorii marketingových komuni-kací, které popisuje jako kroky předcházející ochutnávce. Dále se zabývá analýzou růz-ných forem podpory prodeje a zhodnocením těchto forem a ochutnávky samotné. V práci je podrobně rozveden příklad konkrétní ochutnávky, jehož analýza podává obrázek o efektivitě ochutnávek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2353
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2632
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet