Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Horňák, Miroslav
dc.date.accessioned 2013-10-10T16:16:57Z
dc.date.available 2013-10-10T16:16:57Z
dc.date.issued 2013-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23529
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. s cílem získat nové zákazníky v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči. Práce začíná teoretickými východisky, kde definuji lázeňský cestovní ruch, specifika marketingu v lázeňství a marketingové řízení. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s vyžitím analýz PESTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy s cílem zjistit silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Součástí práce bude analyzování důsledků změn indikačního seznamu pro Lázně Luhačovice, a.s. Na základě zjištění analýz je vytvořena marketingová strategie s navržením akčních kroků pro splnění vytyčených cílů. cs
dc.format 100 s. (141 404 znaků). cs
dc.format.extent 6264734 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lázeňství cs
dc.subject marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject indikační seznam cs
dc.subject Spa en
dc.subject Marketing en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Indication List en
dc.title Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice cs
dc.title.alternative The Project of Acquiring New Customers for Spa Luhačovice as a Result of Changes in the Indication List of Spa Treatment at Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slaný, Jaroslav
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated The Thesis is focused on Creating a Marketing Strategy for the Company Spa Luhačovice, a.s., in Order to Obtain New Customers as a Result of Changes in the Indication List for the Spa Treatment. The Work begins with theoretical Background, where We define a Spa Tourism, specific Marketing Spa and Marketing Management. In the second Part, the theoretical Knowledge is implemented in practice using the PEST Analysis, Porter's Model of five competing Forces and SWOT Analysis to define the Strengths and Weaknesses of the Company and the Opportunities and Threats of Spa Luhačovice, a.s. In the Analysis I analyze the Effects of Changes in the Indication List for Spa Luhačovice, a.s. Based on the Findings of the Analysis is create a Marketing Strategy of proposing Action Steps to meet the Goals. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29748
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-02


Files in this item

Files Size Format View
horňák_2013_dp.pdf 5.974Mb PDF View/Open
horňák_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
horňák_2013_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account