dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Horňák, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T16:16:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T16:16:57Z |
|
dc.date.issued |
2013-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23529
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. s cílem získat nové zákazníky v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči. Práce začíná teoretickými východisky, kde definuji lázeňský cestovní ruch, specifika marketingu v lázeňství a marketingové řízení. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s vyžitím analýz PESTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy s cílem zjistit silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Součástí práce bude analyzování důsledků změn indikačního seznamu pro Lázně Luhačovice, a.s. Na základě zjištění analýz je vytvořena marketingová strategie s navržením akčních kroků pro splnění vytyčených cílů. |
cs |
dc.format |
100 s. (141 404 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
6264734 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
indikační seznam
|
cs |
dc.subject |
Spa
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Indication List
|
en |
dc.title |
Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Acquiring New Customers for Spa Luhačovice as a Result of Changes in the Indication List of Spa Treatment at Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slaný, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis is focused on Creating a Marketing Strategy for the Company Spa Luhačovice, a.s., in Order to Obtain New Customers as a Result of Changes in the Indication List for the Spa Treatment. The Work begins with theoretical Background, where We define a Spa Tourism, specific Marketing Spa and Marketing Management. In the second Part, the theoretical Knowledge is implemented in practice using the PEST Analysis, Porter's Model of five competing Forces and SWOT Analysis to define the Strengths and Weaknesses of the Company and the Opportunities and Threats of Spa Luhačovice, a.s. In the Analysis I analyze the Effects of Changes in the Indication List for Spa Luhačovice, a.s. Based on the Findings of the Analysis is create a Marketing Strategy of proposing Action Steps to meet the Goals. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29748
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|