Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice

Show full item record

No preview available
Title: Projekt získání nových zákazníků v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči na Lázně Luhačovice
Author: Horňák, Miroslav
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie pro společnost Lázně Luhačovice, a.s. s cílem získat nové zákazníky v důsledku změn v indikačním seznamu pro lázeňskou péči. Práce začíná teoretickými východisky, kde definuji lázeňský cestovní ruch, specifika marketingu v lázeňství a marketingové řízení. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s vyžitím analýz PESTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy s cílem zjistit silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Součástí práce bude analyzování důsledků změn indikačního seznamu pro Lázně Luhačovice, a.s. Na základě zjištění analýz je vytvořena marketingová strategie s navržením akčních kroků pro splnění vytyčených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23529
Date: 2013-02-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B 29748


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horňák_2013_dp.pdf 5.974Mb PDF View/Open
horňák_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
horňák_2013_op.doc 131.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account