Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hrušková, Ludmila
dc.date.accessioned 2013-10-10T14:56:48Z
dc.date.available 2013-10-10T14:56:48Z
dc.date.issued 2012-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23500
dc.description.abstract Práce představí firemní kulturu, komunikaci, positioning a strategii firmy ARBIS. Zvláště se zaměří na interní komunikaci a PR aktivity pořádané pro své pracovníky. Dle strategie firmy by je tyto měly motivovat a budovat u nich loajalitu vůči svému zaměstnavateli. Dotkne se také PR aktivit, kterými by firma chtěla docílit pozitivního vnímání lidí a institucí v blízkém okolí svého sídla. Bude proveden marketingový výzkum, který by měl ukázat, jak zaměstnanci zvolené firmy tyto akce přijímají, jestli plní zadaný úkol, případně jaké změny by si přáli. cs
dc.format 62 s. (95 374 znaků) cs
dc.format.extent 3549456 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject interní a externí komunikace cs
dc.subject positioning cs
dc.subject image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject Public relations en
dc.subject inerbal and external communication en
dc.subject positioning of company en
dc.subject image en
dc.subject corporate cultural en
dc.subject corporate identity en
dc.subject loyalty en
dc.title Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS cs
dc.title.alternative Use of PR Tools in the Communication Strategy of the ARBIS Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2013-05-22
dc.description.abstract-translated Work describes corporate identity, communication, positioning and strategy of company ARBIS. Especialy it targets on innerbal communication and PR activities arranged for it's employees. According to the strategy of company should they motivate and built by them loyalty to their employer. It coints too PR activities, by which company would like to achieve positive reception by people and institutions in neighbourdhood of it's seat. It'll be realisided marketing research which should show how employees of selected company accept these activities, if they serve scheduled tasks, eventually which changes they'd wish. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 32374
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26


Files in this item

Files Size Format View
hrušková_2013_bp.pdf 3.385Mb PDF View/Open
hrušková_2013_vp.pdf 53.86Kb PDF View/Open
hrušková_2013_op.pdf 54.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account