dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Hrušková, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-10T14:56:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-10T14:56:48Z |
|
dc.date.issued |
2012-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23500
|
|
dc.description.abstract |
Práce představí firemní kulturu, komunikaci, positioning a strategii firmy ARBIS. Zvláště se zaměří na interní komunikaci a PR aktivity pořádané pro své pracovníky. Dle strategie firmy by je tyto měly motivovat a budovat u nich loajalitu vůči svému zaměstnavateli. Dotkne se také PR aktivit, kterými by firma chtěla docílit pozitivního vnímání lidí a institucí v blízkém okolí svého sídla. Bude proveden marketingový výzkum, který by měl ukázat, jak zaměstnanci zvolené firmy tyto akce přijímají, jestli plní zadaný úkol, případně jaké změny by si přáli. |
cs |
dc.format |
62 s. (95 374 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3549456 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
interní a externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
inerbal and external communication
|
en |
dc.subject |
positioning of company
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate cultural
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS |
cs |
dc.title.alternative |
Use of PR Tools in the Communication Strategy of the ARBIS Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2013-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Work describes corporate identity, communication, positioning and strategy of company ARBIS. Especialy it targets on innerbal communication and PR activities arranged for it's employees. According to the strategy of company should they motivate and built by them loyalty to their employer. It coints too PR activities, by which company would like to achieve positive reception by people and institutions in neighbourdhood of it's seat. It'll be realisided marketing research which should show how employees of selected company accept these activities, if they serve scheduled tasks, eventually which changes they'd wish. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
32374
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|