Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS |
Autor: |
Hrušková, Ludmila
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce představí firemní kulturu, komunikaci, positioning a strategii firmy ARBIS. Zvláště se zaměří na interní komunikaci a PR aktivity pořádané pro své pracovníky. Dle strategie firmy by je tyto měly motivovat a budovat u nich loajalitu vůči svému zaměstnavateli. Dotkne se také PR aktivit, kterými by firma chtěla docílit pozitivního vnímání lidí a institucí v blízkém okolí svého sídla. Bude proveden marketingový výzkum, který by měl ukázat, jak zaměstnanci zvolené firmy tyto akce přijímají, jestli plní zadaný úkol, případně jaké změny by si přáli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23500
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
32374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet