Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů PR v komunikační strategii firmy ARBIS
Autor: Hrušková, Ludmila
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce představí firemní kulturu, komunikaci, positioning a strategii firmy ARBIS. Zvláště se zaměří na interní komunikaci a PR aktivity pořádané pro své pracovníky. Dle strategie firmy by je tyto měly motivovat a budovat u nich loajalitu vůči svému zaměstnavateli. Dotkne se také PR aktivit, kterými by firma chtěla docílit pozitivního vnímání lidí a institucí v blízkém okolí svého sídla. Bude proveden marketingový výzkum, který by měl ukázat, jak zaměstnanci zvolené firmy tyto akce přijímají, jestli plní zadaný úkol, případně jaké změny by si přáli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23500
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 32374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrušková_2013_bp.pdf 3.385Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrušková_2013_vp.pdf 53.86Kb PDF Zobrazit/otevřít
hrušková_2013_op.pdf 54.44Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet