Historický vývoj značky Budějovický Budvar
Show full item record
No preview available
Title:
|
Historický vývoj značky Budějovický Budvar |
Author: |
Křivánek, Michal
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a značkou jako pojem marketingové komunikace. Detailněji pak rozebírá corporate identity a zmiňuje také teorii marketingového výzkumu a problematiku ochranných známek. Vpraktické části pak analyzuje historický vývoj vaření piva v Českých Budějovicích se zaměřením na vznik a vývoj značky Budějovický Budvar. Dále navazuje analýzou CI a cílové skupiny značky. Vzávěru pak vyhodnocuje výzkum zaměřený na vnímání značky v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23499
|
Date:
|
2012-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
32379
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account