Historický vývoj značky Budějovický Budvar
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Historický vývoj značky Budějovický Budvar |
Autor: |
Křivánek, Michal
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a značkou jako pojem marketingové komunikace. Detailněji pak rozebírá corporate identity a zmiňuje také teorii marketingového výzkumu a problematiku ochranných známek. Vpraktické části pak analyzuje historický vývoj vaření piva v Českých Budějovicích se zaměřením na vznik a vývoj značky Budějovický Budvar. Dále navazuje analýzou CI a cílové skupiny značky. Vzávěru pak vyhodnocuje výzkum zaměřený na vnímání značky v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23499
|
Datum:
|
2012-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
32379
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet