Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajícová, Zdenka
dc.contributor.author Čunková, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-09T20:53:51Z
dc.date.available 2013-10-09T20:53:51Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23473
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o., za účelem navržení efektivního způsobu oslovování nových skupin pro danou společnost. Teoretická část popisuje základní východiska cíleného marketingu, uplatňovaného v prostředí malých a středních firem, se zaměřením na marketingovou komunikační strategii. Praktická část zhodnocuje segmenty zákazníků, na které se firma FORM s.r.o. v současnosti zaměřuje. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 1454794 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Cílený marketing cs
dc.subject segmentace B2B trhů cs
dc.subject tržní zacílení cs
dc.subject tržní umístění cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Target marketing en
dc.subject B2B market segmentation en
dc.subject market targeting en
dc.subject market positioning en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o. cs
dc.title.alternative Identification of Target Groups of B2B Customers for Company FORM s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is the identification of target groups of B2B customers for company FORM s.r.o., in order to propound method of efficient contact with new groups for stated company. The theoretialt part describes basis concerning target marketing with fixed ? target on marketing of communicating strategy. The thesis applies to small and medium companies in this environment. In the practical part is analysed customers segmentation that is main companies subject nowadays. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28046
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
čunková_2012_bp.pdf 1.387Mb PDF View/Open
čunková_2012_vp.pdf 329.1Kb PDF View/Open
čunková_2012_op.pdf 691.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account