Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o. |
Autor: |
Čunková, Petra
|
Vedoucí: |
Zajícová, Zdenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o., za účelem navržení efektivního způsobu oslovování nových skupin pro danou společnost. Teoretická část popisuje základní východiska cíleného marketingu, uplatňovaného v prostředí malých a středních firem, se zaměřením na marketingovou komunikační strategii. Praktická část zhodnocuje segmenty zákazníků, na které se firma FORM s.r.o. v současnosti zaměřuje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23473
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
28046
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet