Marketingové komunikace Quasars Ensemble
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vinklárková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T19:50:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T19:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23446
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce v teoretické části shrnuje poznatky z oblasti art marketingu a marketin-gových komunikací neziskových organizací pohybujících se na hudebním trhu. V praktické části se podrobně věnuje marketingovým komunikacím občanského sdružení QUASARS v souvislosti s vedením Quasars Ensemble a jeho pozicí na slovenském a evropském trhu. Marketingový výzkum je postaven také na hloubkových dotaznících s organizátory mezinárodních festivalů a zástupci dvou úspěšných evropských ansámblů. Závěrečná projektová část s konkrétními návrhy k inovacím marketingového a marketingově komunikačního mixu vychází z poznatků předchozího výzkumu a řešení, která předkládá, zpracovává s ohledem na možnosti zajištění personálního a finančního zabezpečení managementu Quasars Ensemble. |
cs |
dc.format |
86 s. |
cs |
dc.format.extent |
3731368 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
art marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing hudby
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
občanské sdružení
|
cs |
dc.subject |
hudební trh
|
cs |
dc.subject |
vážná hudba
|
cs |
dc.subject |
Quasars Ensemble
|
cs |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.subject |
music marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
non-governmental organizations
|
en |
dc.subject |
music business
|
en |
dc.subject |
classical music
|
en |
dc.subject |
Quasars Ensemble
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Quasars Ensemble |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Quasars Ensemble |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2012-10-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
In its theoretical part, this thesis summarizes knowledge from art marketing and marketing communications of non-governmental organizations being active on music market. Practical part deals in detail with marketing communications of non-profit organization QUASARS in connection with Quasars Ensemble management and its position on Slovak and European markets. Marketing research is also based on in-depth questionnaires with organizers of international festivals and representatives of two successful European en-sembles. The final project part of the thesis describes concrete proposals for marketing and marketing communication mix innovations and it is based on previous research findings. Presented solutions are processed with regard to possibility of HR and financial security options of Quasars Ensemble management. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26479
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account