Marketingové komunikace Quasars Ensemble
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Quasars Ensemble |
Autor: |
Vinklárková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce v teoretické části shrnuje poznatky z oblasti art marketingu a marketin-gových komunikací neziskových organizací pohybujících se na hudebním trhu. V praktické části se podrobně věnuje marketingovým komunikacím občanského sdružení QUASARS v souvislosti s vedením Quasars Ensemble a jeho pozicí na slovenském a evropském trhu. Marketingový výzkum je postaven také na hloubkových dotaznících s organizátory mezinárodních festivalů a zástupci dvou úspěšných evropských ansámblů. Závěrečná projektová část s konkrétními návrhy k inovacím marketingového a marketingově komunikačního mixu vychází z poznatků předchozího výzkumu a řešení, která předkládá, zpracovává s ohledem na možnosti zajištění personálního a finančního zabezpečení managementu Quasars Ensemble. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23446
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26479
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet