Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zmeškal, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Javořík, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T19:30:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T19:30:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23425
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu Trim s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež umožňují přímou komunikaci s nimi. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a také četby odborné literatury, které umožní identifikování cílových skupin. V praktické části bude představena jak firma, tak také její současné postavení na trhu a důležité ekonomické analýzy. Na základě zjištěných skutečností bude rozhodnuto o prioritní cílové skupině a komunikaci nejen s ní, ale i s ostatními segmenty. V samotném závěru bude navrhnuto řešení. |
cs |
dc.format |
49 s. (53 153 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2101120 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
segment
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
budování vztahů
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
segment
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
buildings relationships
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi |
cs |
dc.title.alternative |
Identifying Customers of Company TRIM s.r.o. and Proposal for Communicating with them |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on identification and segment individual customers' target groups acording to their importance for company Trim s.r.o. These targetsegments will be create based on specific criteriathat allow direct communication with them. In the theoretical part of the findings will be processed from the study and fading literature that will enable identify target groups. In the practical part will will be presented company as well as the company's current target groups and communication with them and other segments. In the end will be suggested solution. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
28049
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account