Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi
Autor: Javořík, Pavel
Vedoucí: Zmeškal, Bohuslav
Abstrakt: Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu Trim s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež umožňují přímou komunikaci s nimi. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a také četby odborné literatury, které umožní identifikování cílových skupin. V praktické části bude představena jak firma, tak také její současné postavení na trhu a důležité ekonomické analýzy. Na základě zjištěných skutečností bude rozhodnuto o prioritní cílové skupině a komunikaci nejen s ní, ale i s ostatními segmenty. V samotném závěru bude navrhnuto řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23425
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 28049


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
javořík_2012_bp.pdf 2.003Mb PDF Zobrazit/otevřít
javořík_2012_vp.pdf 525.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
javořík_2012_op.pdf 379.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet