Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Gášek, Dušan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T18:52:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T18:52:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23410
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zavedením marketingu do neziskového sektoru a vytvořením marketingového plánu pro středisko environmentálního vzdělávání poskytující služby v oblasti školení a vzdělávání a také ubytování a stravování. Práce vychází ze zjištěného stavu marketingových aktivit, které jsou průměrné. Marketingový plán je vytvořen na základě analýzy a vyhodnocení stavu střediska. Jeho úkolem je komunikačními prostředky zvýšit povědomí o centru a dalšími marketingovými aktivitami zlepšit úroveň služeb a kulturního prostředí oblasti. Nakonec je připraven systém nástrojů k měření efektivnosti stanovených cílů. |
cs |
dc.format |
85 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1903333 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
měření
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
non profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
measurement
|
en |
dc.title |
Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Plan of Environmental Education and Enlightenment Centre |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the implemetation of marketing into non profitable sector and creating the marketing plan for the Environmental education centre which provides services in the field of training and education as well as assomodation and catering. The thesis is based on the observed state of marketing activities, which are average. The marketing plan is created on the basis of the analysis and evaluation of the status of the centre. Its task is to increase the awareness about the centre due to the tools of communication and other marketing activities improve the level of services and cultural environment of the area. Simple efektivity-measurement-tools-system has been created in the end. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27912
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account