Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán Střediska environmentálního vzdělávání a osvěty
Autor: Gášek, Dušan
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zavedením marketingu do neziskového sektoru a vytvořením marketingového plánu pro středisko environmentálního vzdělávání poskytující služby v oblasti školení a vzdělávání a také ubytování a stravování. Práce vychází ze zjištěného stavu marketingových aktivit, které jsou průměrné. Marketingový plán je vytvořen na základě analýzy a vyhodnocení stavu střediska. Jeho úkolem je komunikačními prostředky zvýšit povědomí o centru a dalšími marketingovými aktivitami zlepšit úroveň služeb a kulturního prostředí oblasti. Nakonec je připraven systém nástrojů k měření efektivnosti stanovených cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23410
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27912


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gášek_2012_bp.pdf 1.815Mb PDF Zobrazit/otevřít
gášek_2012_vp.pdf 617.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
gášek_2012_op.pdf 389.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet