Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koželuha, Pavel
dc.contributor.author Kochaníčková, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-09T18:49:45Z
dc.date.available 2013-10-09T18:49:45Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23404
dc.description.abstract Bakalářská práce projednává téma "Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu". Teoretická část bude objasňovat pojmy marketing, typy analýz (SWOT analýza a analýza marketingového prostředí), popis jednotlivých částí marketingového mixu a marketingový výzkum. Praktická část bude věnována představení podniku FLEXIKO CZ, s.r.o., kde bude provedena analýza marketingového okolí, ve které budou zmíněny konkurence a zákazníci a představen současný marketingový mix doplněný o SWOT analýzy jednotlivých produktů. V této části bude vyhodnocen i výzkum, který bude proveden formou dotazníkového šetření. V závěru bude navrhnuto zdokonalení marketingového mixu. cs
dc.format 66 s. (62 889 znaků) cs
dc.format.extent 3948715 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu cs
dc.title.alternative The Analysis and Suggestion of Marketing Mix Improvement en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis debates the theme "Analysis and suggestion of marketing mix improvement". The theoretical part will explain the concepts of marketing, types of analysis (SWOT analysis and analysis of marketing setting), description of individual parts of marketing mix and marketing research. The practical part will pay attention to the introduction of the company FLEXIKO CZ, ltd., where will be made the analysis of the marketing environment, in which will be mentioned the competition and customers and there will be introduced the contemporary marketing mix completed of SWOT analysis of every product. In this part there will be evaluated the marketing research, which will be made by the questionnaire survey. In the conclusion the marketing mix improvement will be suggested. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27936
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kochaníčková_2012_bp.pdf 3.765Mb PDF View/Open
kochaníčková_2012_vp.pdf 503.1Kb PDF View/Open
kochaníčková_2012_op.pdf 678.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account