Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Koželuha, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kochaníčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T18:49:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T18:49:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23404
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce projednává téma "Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu". Teoretická část bude objasňovat pojmy marketing, typy analýz (SWOT analýza a analýza marketingového prostředí), popis jednotlivých částí marketingového mixu a marketingový výzkum. Praktická část bude věnována představení podniku FLEXIKO CZ, s.r.o., kde bude provedena analýza marketingového okolí, ve které budou zmíněny konkurence a zákazníci a představen současný marketingový mix doplněný o SWOT analýzy jednotlivých produktů. V této části bude vyhodnocen i výzkum, který bude proveden formou dotazníkového šetření. V závěru bude navrhnuto zdokonalení marketingového mixu. |
cs |
dc.format |
66 s. (62 889 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3948715 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis and Suggestion of Marketing Mix Improvement |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis debates the theme "Analysis and suggestion of marketing mix improvement". The theoretical part will explain the concepts of marketing, types of analysis (SWOT analysis and analysis of marketing setting), description of individual parts of marketing mix and marketing research. The practical part will pay attention to the introduction of the company FLEXIKO CZ, ltd., where will be made the analysis of the marketing environment, in which will be mentioned the competition and customers and there will be introduced the contemporary marketing mix completed of SWOT analysis of every product. In this part there will be evaluated the marketing research, which will be made by the questionnaire survey. In the conclusion the marketing mix improvement will be suggested. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27936
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account