Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu
Autor: Kochaníčková, Petra
Vedoucí: Koželuha, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce projednává téma "Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu". Teoretická část bude objasňovat pojmy marketing, typy analýz (SWOT analýza a analýza marketingového prostředí), popis jednotlivých částí marketingového mixu a marketingový výzkum. Praktická část bude věnována představení podniku FLEXIKO CZ, s.r.o., kde bude provedena analýza marketingového okolí, ve které budou zmíněny konkurence a zákazníci a představen současný marketingový mix doplněný o SWOT analýzy jednotlivých produktů. V této části bude vyhodnocen i výzkum, který bude proveden formou dotazníkového šetření. V závěru bude navrhnuto zdokonalení marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23404
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27936


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kochaníčková_2012_bp.pdf 3.765Mb PDF Zobrazit/otevřít
kochaníčková_2012_vp.pdf 503.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
kochaníčková_2012_op.pdf 678.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet