dc.contributor.advisor |
Helikar, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Mühlhanslová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T17:26:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T17:26:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23355
|
|
dc.description.abstract |
ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, následně jsou provedeny potřebné analýzy a v neposlední řadě je předložen návrh řešení na zlepšení marketingové komunikace společnosti. |
cs |
dc.format |
67 s. (105 750 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
22905961 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
sponzorství
|
cs |
dc.subject |
veletrhy a výstavy
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
trade fairs and exhibitions
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Company ELTON hodinářská, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
ELTON hodinářská, a.s., whose marketing communication is the subject of this thesis, is a traditional manufacturer of Czech PRIM brand wristwatches. The thesis is divided into two parts ? theoretical one and practical one. The theoretical part deals with marketing mix and communication mix and their tools. In the practical part, firstly, the current ELTON marketing communication is described and judged from the point of view of marketing mix and communication mix, secondly, necessary analyses are carried out and, last but not least, recommendations to improve the company?s marketing communication are provided. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27951
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|