Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s. |
Autor: |
Mühlhanslová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Helikar, Jiří
|
Abstrakt:
|
ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu, následně jsou provedeny potřebné analýzy a v neposlední řadě je předložen návrh řešení na zlepšení marketingové komunikace společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23355
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27951
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet