dc.contributor.advisor |
Gaja, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Takáč, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T15:48:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T15:48:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23280
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními systémy a péčí o zákazníky společnosti Golden Apple Cinema, a.s. V teoretické části je charakterizováno řízení vztahů se zákazníky, budování hodnotných vztahů se zákazníky a procesy CRM. Dále jsou v této části obecně popsány věrnostní systémy pro udržení a získávání zákazníků a jejich loajalitu. V praktické části je představena společnost Golden Apple Cinema a.s. Je proveden popis věrnostního programu dvou konkurenčních společností a pomocí SWOT analýzy popsána také vlastní věrnostní karta. Dále je sestaven pomocí cenové analýzy návrh na model věrnostního programu pro nové období, stanoven jeho rozpočet a propagace. Závěrem práce, na základě provedených rešerší, výzkumných sond a analýz, jsou navrženy prognózy věrnostního systému společnosti. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
1617660 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
věrnostní systém
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
věrnostní karty
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
hodnota zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Loyalty system
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
loyalty cards
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
customer value
|
en |
dc.title |
Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Loyalty System as a Tool to Improve Customer Care in Golden Apple Cinema a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis looks into the loyalty systems and customer care in Golden Apple Cinema, Inc. In theoretic part, there are characterized the managing relationships with customers, the building valuable customer relationship and processes of CRM. Then in this part, there are generally described thy loyalty systems for maintain and obtaining customers and their loyalty. In practical part, there is introduced company Golden Apple Cinema, Inc. Also, there is made describing of loyalty system of two competitive companies and own loyalty card. There is built model of loyalty program for new season with price analysis, set its budget and propagation. In conclusion, there are set predictions of loyalty system according performed research, investigative study and analysis. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27991
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|