Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.
Autor: Takáč, Petr
Vedoucí: Gaja, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními systémy a péčí o zákazníky společnosti Golden Apple Cinema, a.s. V teoretické části je charakterizováno řízení vztahů se zákazníky, budování hodnotných vztahů se zákazníky a procesy CRM. Dále jsou v této části obecně popsány věrnostní systémy pro udržení a získávání zákazníků a jejich loajalitu. V praktické části je představena společnost Golden Apple Cinema a.s. Je proveden popis věrnostního programu dvou konkurenčních společností a pomocí SWOT analýzy popsána také vlastní věrnostní karta. Dále je sestaven pomocí cenové analýzy návrh na model věrnostního programu pro nové období, stanoven jeho rozpočet a propagace. Závěrem práce, na základě provedených rešerší, výzkumných sond a analýz, jsou navrženy prognózy věrnostního systému společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23280
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27991


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
takáč_2012_bp.pdf 1.542Mb PDF Zobrazit/otevřít
takáč_2012_vp.pdf 327.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
takáč_2012_op.pdf 409.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet