Komunikační strategie jazykové agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie jazykové agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Chodurová, Karina
dc.date.accessioned 2013-10-09T15:48:03Z
dc.date.available 2013-10-09T15:48:03Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23279
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikační strategii pro Jazykovou agenturu MAXIMUM s.r.o. na rok 2013. Práce je rozdělena tři části; teoretickou, praktic-kou a projektovou. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, trhu jazykového vzdě-lávání a marketingovou komunikací. Na základě těchto poznatků vymezuje teoretická vý-chodiska pro praktickou část. V praktické části je představena agentura MAXIMUM s.r.o. a dále tato část obsahuje výsledky provedených analýz, odhalující postavení agentury na trhu. V poslední části diplomové práce je navržen projekt nové komunikační strategie, jsou zde popsány jeho jednotlivé kroky a doporučený postup. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 2413320 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject služby cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject jazyková škola cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject competition en
dc.subject services en
dc.subject edu-cation en
dc.subject language school en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Komunikační strategie jazykové agentury cs
dc.title.alternative Communication Strategy of a Language Agency en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-10-11
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to design an effective communication strategy for language agency MAXIMUM Ltd. in 2013. The thesis is divided into three parts; theoretical, practical and project. The theoretical part deals with services market, language education, and marketing communication. This theoretical base determines the theoretical starting points for the practical part. In the practical part is presented MAXIMUM Agency Ltd. and this part also contains the results of accomplished analyses, revealing the agency's position in the market. In the last part of the thesis is designed project of a new communication strategy, there is description of its steps and recommended guideline. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 26819
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
chodurová_2012_dp.pdf 2.301Mb PDF View/Open
chodurová_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
chodurová_2012_op.doc 119Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account