dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Chodurová, Karina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T15:48:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T15:48:03Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/23279
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikační strategii pro Jazykovou agenturu MAXIMUM s.r.o. na rok 2013. Práce je rozdělena tři části; teoretickou, praktic-kou a projektovou. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, trhu jazykového vzdě-lávání a marketingovou komunikací. Na základě těchto poznatků vymezuje teoretická vý-chodiska pro praktickou část. V praktické části je představena agentura MAXIMUM s.r.o. a dále tato část obsahuje výsledky provedených analýz, odhalující postavení agentury na trhu. V poslední části diplomové práce je navržen projekt nové komunikační strategie, jsou zde popsány jeho jednotlivé kroky a doporučený postup. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
2413320 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
jazyková škola
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
edu-cation
|
en |
dc.subject |
language school
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie jazykové agentury |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of a Language Agency |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-10-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design an effective communication strategy for language agency MAXIMUM Ltd. in 2013. The thesis is divided into three parts; theoretical, practical and project. The theoretical part deals with services market, language education, and marketing communication. This theoretical base determines the theoretical starting points for the practical part. In the practical part is presented MAXIMUM Agency Ltd. and this part also contains the results of accomplished analyses, revealing the agency's position in the market. In the last part of the thesis is designed project of a new communication strategy, there is description of its steps and recommended guideline. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
26819
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|