Komunikační strategie jazykové agentury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie jazykové agentury |
Autor: |
Chodurová, Karina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikační strategii pro Jazykovou agenturu MAXIMUM s.r.o. na rok 2013. Práce je rozdělena tři části; teoretickou, praktic-kou a projektovou. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, trhu jazykového vzdě-lávání a marketingovou komunikací. Na základě těchto poznatků vymezuje teoretická vý-chodiska pro praktickou část. V praktické části je představena agentura MAXIMUM s.r.o. a dále tato část obsahuje výsledky provedených analýz, odhalující postavení agentury na trhu. V poslední části diplomové práce je navržen projekt nové komunikační strategie, jsou zde popsány jeho jednotlivé kroky a doporučený postup. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/23279
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
26819
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet