Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Navrátilová, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:57:12Z |
|
dc.date.available |
2013-05-10T23:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2318
|
|
dc.description.abstract |
Moje diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací realitní kanceláře REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. Marketingová komunikace je jedním z nejviditelnějších a nejdiskutovanějších nástrojů marketingového mixu s rostoucím dopadem na společnost i podnikání. Práce poskytuje potřebný teoretický rámec, který vychází z odborné marketingové literatury, hodnotí stávající komunikaci firmy v podmínkách současného realitního trhu a obsahuje analýzu, která je východiskem pro návrh plánu marketingové komunikace. Hlavním cílem práce a problémem k řešení byla změna přístupu k plánování marketingových komunikací v dané firmě. |
cs |
dc.format |
83 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2930728 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013 |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.title |
Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Implementation of marketing communications in the real estate REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marek, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Master Thesis solves the marketing communications in the real estate REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. The marketing communications are one of the most visible and most discussed instrument of the marketing mix with the growing impact on the society and enterprise too. The Master Thesis provides necessary theoretic frame which coming-out from the special marketing literature, judge the existing communication of the firm in the conditions of present estate market and includes the analyse which is the way out for the proposal plan of the marketing communication. The principal aim and the problem for resolution was modification of access for planning the marketing communications in this firm. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3938
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account