Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. |
Autor: |
Navrátilová, Blanka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Moje diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací realitní kanceláře REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. Marketingová komunikace je jedním z nejviditelnějších a nejdiskutovanějších nástrojů marketingového mixu s rostoucím dopadem na společnost i podnikání. Práce poskytuje potřebný teoretický rámec, který vychází z odborné marketingové literatury, hodnotí stávající komunikaci firmy v podmínkách současného realitního trhu a obsahuje analýzu, která je východiskem pro návrh plánu marketingové komunikace. Hlavním cílem práce a problémem k řešení byla změna přístupu k plánování marketingových komunikací v dané firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2318
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3938
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet