Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Urbanová, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:52:42Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2313
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé - praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací konkurentů. Ze získaných výsledků je navržen projekt komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh s následným zhodnocením předností a slabin projektu. cs
dc.format 85 s., 14 s. příloh. cs
dc.format.extent 1942357 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
dc.subject marketing cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject nový výrobek cs
dc.subject trh cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject projekt cs
dc.subject analýza cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketing en
dc.subject product en
dc.subject new product en
dc.subject market en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject project en
dc.subject analysis en
dc.subject competition en
dc.subject questionnaire en
dc.title Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje. cs
dc.title.alternative Project of implementation new product of FAMILY DAVO company on the market of Zlin region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Konečný, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.date.vskp-available 2036-05-09
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with problems of creation process of product and its implementation on the market by communications media. In the first part, there are theoretical data concerning stages of creation of new product and its commercialization by communications media. In the second, practical part of master thesis, implementing process of new product on the market is analyzed, marketing research is realized and competitors are identified. The results will be applicable to the project of communication strategy of implementing process of new product on the market with valuation of preferences and weakness of this project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3745
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
urbanová_2006_dp.pdfBlocked 1.852Mb PDF View/Open
urbanová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
urbanová_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account