Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje. |
Autor: |
Urbanová, Lucie
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé - praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací konkurentů. Ze získaných výsledků je navržen projekt komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh s následným zhodnocením předností a slabin projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2313
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3745
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet