Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kubica, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T04:56:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T04:56:04Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22957
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
114 s. (129 989 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
1771560 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
zvyšování spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
electronic shop
|
en |
dc.subject |
Satisfaction increase
|
en |
dc.subject |
Analyses
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz |
cs |
dc.title.alternative |
The Project to Improve Customer Satisfaction in E-shop www.i-parapety.cz |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Beneda, Josef |
|
dc.date.accepted |
2012-09-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is analyzed and evaluated in the second part of the thesis. The third part proposes various recommendations that should lead to a higher customer satisfaction and loyalty. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21899
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account