Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz |
Autor: |
Kubica, Ondřej
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22957
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21899
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet