Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svěrák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Řehulek, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-09T03:58:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-09T03:58:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22898
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na výběr vhodných komunikačních kanálů ke klíčovým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s. v rámci propagace Nového kongresového sálu, který má být uveden do provozu na podzim roku 2013. Otevření tohoto sálu má zvýšit atraktivitu hotelu jako místa kongresové turistiky ve Zlínském kraji. Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů vychází z teoretických poznatků získaných zpracováním literární rešerše zdrojů v teoretické části a opírá se o analýzu současné situace a budoucích plánů hotelu z části analytické. Samotný projekt se zaměřuje na vymezení struktury klíčo-vých zákazníků společnosti a výběr vhodných komunikačních kanálů ke klientům hotelu. |
cs |
dc.format |
101 s. |
cs |
dc.format.extent |
2485679 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanál
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication channel
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Appropriate Communication Channels Allocation Project for Optimization of Distribution Channels to Key Customers in Interhotel Moskva |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-10-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on the selection of appropriate communication channels to key customers of the Interhotel Moskva corp. for new congress hall promotion, which is to be put into operation in the autumn of 2013. Opening of this hall should increase the attracti-vity of the hotel as a place of congress tourism in the Zlin Region. Project of building ap-propriate communication channels is based on theoretical knowledge obtained by literature resources research process in the theoretical part, relies on the current situation analysis and future plans of the hotel. The project itself is focused on defining the key customers structure and selection of appropriate communication channels to the hotel clients. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
26996
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account