Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s. |
Autor: |
Řehulek, Michal
|
Vedoucí: |
Svěrák, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na výběr vhodných komunikačních kanálů ke klíčovým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s. v rámci propagace Nového kongresového sálu, který má být uveden do provozu na podzim roku 2013. Otevření tohoto sálu má zvýšit atraktivitu hotelu jako místa kongresové turistiky ve Zlínském kraji. Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů vychází z teoretických poznatků získaných zpracováním literární rešerše zdrojů v teoretické části a opírá se o analýzu současné situace a budoucích plánů hotelu z části analytické. Samotný projekt se zaměřuje na vymezení struktury klíčo-vých zákazníků společnosti a výběr vhodných komunikačních kanálů ke klientům hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22898
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26996
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet