Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Ondrušková, Linda
dc.date.accessioned 2013-10-08T23:49:27Z
dc.date.available 2013-10-08T23:49:27Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22736
dc.description.abstract Práce se věnuje významu public relations pro oblast marketingových komunikací, zejména pak možnostem integrace marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část práce se zaměřují na konkrétní příklad z prostředí mezinárodní společnosti. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 875543 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject korporátní komunikace cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject public relations en
dc.subject social media en
dc.subject internal communication en
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject corporate communication en
dc.title Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK cs
dc.title.alternative The Importance of PR in Integrated Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of other Marketing Communications Tools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-10-09
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the importance of public relations in the field of marketing communications. Special attention is paid to the phenomenon of integrated marketing communications, with an emphasis on increasing the effectiveness of communication tools. Analysis and project explore a case study of a company conducting its business in an international environment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26439
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-09-17


Files in this item

Files Size Format View
ondrušková_2012_dp.pdf 855.0Kb PDF View/Open
ondrušková_2012_vp.doc 173.5Kb Microsoft Word View/Open
ondrušková_2012_op.doc 179.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account