Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK |
Autor: |
Ondrušková, Linda
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce se věnuje významu public relations pro oblast marketingových komunikací, zejména pak možnostem integrace marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část práce se zaměřují na konkrétní příklad z prostředí mezinárodní společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22736
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
26439
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet