Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK
Autor: Ondrušková, Linda
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Práce se věnuje významu public relations pro oblast marketingových komunikací, zejména pak možnostem integrace marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část práce se zaměřují na konkrétní příklad z prostředí mezinárodní společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22736
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 26439


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondrušková_2012_dp.pdf 855.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
ondrušková_2012_vp.doc 173.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ondrušková_2012_op.doc 179.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet