Zefektivnění provozu městské hromadné dopravy pomocí simulace <br>
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Uluçay, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T23:48:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T23:48:48Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22735
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na městskou hromadnou dopravu ve městě. Cílem práce je optimalizace požadavků cestujících a dopravců. Práce je zaměřena na dvě konkrétní autobusové linky městské hromadné dopravy a to linky číslo 561 a 569. Simulace tras obou linek bude provedena pomocí programu Witness a výsledky této simulace budou poskytnuty dopravci. Hlavním výstupem práce by mělo být sloučení výše uvedených autobusových linek, provedení simulace nově vzniklé linky a úprava stávajícího jízdního řádu tak, aby bylo vyhověno požadavkům jak cestujících, tak dopravci. |
cs |
dc.format |
118 s. (116 397znaků) |
cs |
dc.format.extent |
5125320 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Linka městské hromadné dopravy
|
cs |
dc.subject |
jízdní řád
|
cs |
dc.subject |
program Witness
|
cs |
dc.subject |
Line of the public transport
|
en |
dc.subject |
timetables
|
en |
dc.subject |
Witness Program
|
en |
dc.title |
Zefektivnění provozu městské hromadné dopravy pomocí simulace <br> |
cs |
dc.title.alternative |
The Use of Simulation for More Effective Mass Transport Operations<br> |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hyklová, Saskia |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on public transport in the city. The aim of the thesis is to optimize the requirements of passengers and carriers. This work focuses on two specific bus lines ? the bus line number 561 and 569. The simulation of the both lines will be made using the program Witness and the results of this simulation will be provided to the carrier. The main outcome of this work should be to merge the above bus lines, the implementation of the newly created line simulation and the modification of the existing timetable to comply with the requirements of both passengers and carriers. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
27529
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-21 |
|
local.subject |
městská hromadná doprava
|
cs |
local.subject |
optimalizace
|
cs |
local.subject |
počítačová simulace
|
cs |
local.subject |
urban public transportation
|
en |
local.subject |
optimization
|
en |
local.subject |
computer simulation
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account