Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu Orange & Green, M Computers s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šteffl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bittnarová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:36:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T05:36:56Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2272
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o analýze stávajících zákazníků firmy Orange & Green, M Computers s.r.o., identifikaci potenciálních zákazníků pro danou firmu a o způsobu, jak potenciální skupiny zákazníků oslovit. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska pro část praktickou. V praktické části je analyzován současný stav stávajících zákazníků a identifikování nové cílové skupiny. Analýza současných zákazníků vychází z interních zdrojů firmy a telefonického dotazování. Identifikace nové cílové skupiny vychází z průzkumu dotazníkovou formou. Doporučení, jak novou cílovou skupinu a další potenciální cílové skupiny oslovit, se skládá z návrhů možné propagace. |
cs |
dc.format |
53 s. |
cs |
dc.format.extent |
417040 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
An analysis
|
en |
dc.subject |
a target group
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
a customer
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu Orange & Green, M Computers s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Identification of the target groups of the customers for the company Orange & Green, M Computers Ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the analysis of existing customers of the company Orange & Green, M Computers Ltd., with the identification of potential customers and with the way, how to appeal them. The work is divided into two main parts. The theoretical part is the basis for the practical part, where existing customers are analyzed and new target groups identified. The analysis of current customers comes out from internal sources of the firm and phone interviewing. The identification of new target group follows the questionnaire research. My recommendation how to appeal new target groups consists of possible advertising proposals. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2460
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account