dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Minaříková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T23:04:56Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T23:04:56Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22727
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám zvýšením kvality poskytovaných služeb hotelu Balta-ci*** ve Zlíně. Práce je rozdělena na tři části. V první, teoretické části jsou zahrnuty po-znatky, které se týkají marketingu služeb, marketingu hotelových služeb a hotelnictví. Praktická část se zabývá představením hotelu a hotelových služeb, dále obsa-huje analýzu PEST, Porterovu analýzu konkurenčního boje, analýzu spokojenosti hostů a SWOT analýzu. Praktická část zahrnuje také marketingový výzkum zaměřený na kvalitu služeb hotelu. V poslední, projektové části mé práce jsou rozpracovány návrhy a doporu-čení, které jsou odvozeny z analytické části. Projekt je na závěr podroben časové, náklado-vé a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
105 |
cs |
dc.format.extent |
4903902 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Marketing hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
Hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza konkurenčního boje
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Services marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing of hotel services
|
en |
dc.subject |
Hospitality
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's strategy of competitive fight
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb hotelu Baltaci*** ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Project to Increase the Quality of Services Provided by Baltaci*** Hotel in Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I deal with increasing of provided services of hotel Baltaci*** in Zlin. My thesis is divided to three parts. In the first, theoretical part I deal with literature search, which relate services marketing, marketing of hotel services and hospitality. Practical part builds on the theoretical part and I deal with introducing of hotel and hotel services, further contains PEST analysis, Porter's strategy of competitive fight, analysis of guests satisfaction and SWOT analysis. Practical part includes also marketing research aimed to quality of hotel services. In the last project part of my thesis are developed suggestions and recommendations which I deduced from analytic part. At the end is project subjected to time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
25651
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|