dc.contributor.advisor |
Šenkeřík, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Filáková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T22:51:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T22:51:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22720
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby učebních textů pro výuku předmětu informatika pro žáky 1. stupně základní školy. V teoretické části se snaží seznámit s procesem výuky, dále je uveden přehled moderních metod výuky, moderních výukových materiálů a charakteristika vzdělávacího systému. V praktické části je nejprve popsána náplň předmětu Informatika na základní škole a provedeno srovnání obsahu předmětu Informatika na 1. stupni vybraných základních škol dle ŠVP, následováno popisem tvorby učebních textů. |
cs |
dc.format |
91s |
cs |
dc.format.extent |
24072619 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Moderní výuka
|
cs |
dc.subject |
předmět Informatika
|
cs |
dc.subject |
učební texty
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
Modern Education
|
en |
dc.subject |
Computer Science
|
en |
dc.subject |
Textbooks
|
en |
dc.subject |
General Curriculum
|
en |
dc.subject |
School Curriculum
|
en |
dc.subject |
Primary School
|
en |
dc.title |
Tvorba učebních textů pro výuku předmětu informatika pro žáky 1. stupně ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Creation of Textbooks for Teaching Computer Science for Pupils at the 1st Level of Primary Schools<br> |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes issues The Creation of Textbooks for Teaching Computer Science for Pupils at the 1st Level of Primary School. The theoretical part is trying to tell you about the process of teaching, modern teaching methods, modern teaching materials and characteristics of the system of curriculum. The practical part describes the content of the Computer Science in Primary School and are compared contents of Computer Science at the 1st Level of selected Primary Schools by School Curriculum and description of Textbooks. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
26195
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-21 |
|