Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Čamajová, Júlia
dc.date.accessioned 2013-10-08T22:39:50Z
dc.date.available 2013-10-08T22:39:50Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22713
dc.description.abstract Bakalárska práca sa zameriava na spracovanie spokojnosti zákazníkov firmy Gazdík s poskytovanými službami. Štruktúra práce je rozdelená na dve časti, na teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú spracované poznatky o marketingu, marketingovom mixe a postupoch ako uspokojiť zákazníka. V druhej, praktickej časti sú uvedené základne informácie o firme, spracovaný marketingový mix daného podniku a popísaný prieskum spokojnosti zákazníkov. V závere práce sú uvedené moje odporúčania, ktoré by mohli zefektívniť služby firmy Gazdík. cs
dc.format 76, (84 809 znakov) cs
dc.format.extent 7390983 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject vzťahy so zákazníkmi cs
dc.subject prieskum trhu cs
dc.subject spokojnosť zákazníka cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject relations with customers en
dc.subject market research en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Mix of the Company Gazdík with Focus on Customers Satisfaction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated My Bachelor thesis is focused on processing of customers satisfaction of company Gazdík with provided services. The structure of the work is divided into two parts, the theoretical and practical. In theoretical part are processed knowledge about marketing, marketing mix and procedures how to satisfy customers. In the second, practical part are described basic information about company, then there is proccesed marketing mix and described research about satisfaction of customers. In conclusion are stated my recommendations which can streamline services provided by company Gazdík. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24588
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-18
local.subject stavebnictví cs
local.subject kovové výrobky cs
local.subject armatura betonářská cs
local.subject konkurenceschopnost cs
local.subject výrobci cs
local.subject Slovensko cs
local.subject construction industry en
local.subject metal products en
local.subject concrete reinforcement en
local.subject competitiveness en
local.subject producers en
local.subject Slovakia en


Files in this item

Files Size Format View
čamajová_2012_bp.pdf 7.048Mb PDF View/Open
čamajová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
čamajová_2012_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account