Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků |
Autor: |
Čamajová, Júlia
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca sa zameriava na spracovanie spokojnosti zákazníkov firmy Gazdík s poskytovanými službami. Štruktúra práce je rozdelená na dve časti, na teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú spracované poznatky o marketingu, marketingovom mixe a postupoch ako uspokojiť zákazníka. V druhej, praktickej časti sú uvedené základne informácie o firme, spracovaný marketingový mix daného podniku a popísaný prieskum spokojnosti zákazníkov. V závere práce sú uvedené moje odporúčania, ktoré by mohli zefektívniť služby firmy Gazdík. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22713
|
Datum:
|
2012-04-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24588
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet