Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve společnosti Gazdík se zaměřením na spokojenost zákazníků
Autor: Čamajová, Júlia
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalárska práca sa zameriava na spracovanie spokojnosti zákazníkov firmy Gazdík s poskytovanými službami. Štruktúra práce je rozdelená na dve časti, na teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú spracované poznatky o marketingu, marketingovom mixe a postupoch ako uspokojiť zákazníka. V druhej, praktickej časti sú uvedené základne informácie o firme, spracovaný marketingový mix daného podniku a popísaný prieskum spokojnosti zákazníkov. V závere práce sú uvedené moje odporúčania, ktoré by mohli zefektívniť služby firmy Gazdík.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22713
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čamajová_2012_bp.pdf 7.048Mb PDF Zobrazit/otevřít
čamajová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čamajová_2012_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet