Marketing hudebního vydavatelství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing hudebního vydavatelství |
Autor: |
Jalovecká, Michaela
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce na základě provedených analýz odhaluje nové příležitosti a trendy v hudebním průmyslu a navrhuje nový marketingový přístup konkrétnímu hudebnímu vydavatelství tak, aby mohlo prostřednictvím navrhnutého komunikačního mixu oslovit potencionální partnery ke spolupráci. Práce se dále zabývá aktuálním vývojem situace na trhu s hudebními nosiči a problematikou, jež přímo ovlivňuje existenci hudebních vydavatelství na trhu v ČR, kterým každým rokem klesají příjmy způsobené rapidním poklesem prodejů fyzických no-sičů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22657
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26172
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet