Marketing hudebního vydavatelství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing hudebního vydavatelství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing hudebního vydavatelství
Autor: Jalovecká, Michaela
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce na základě provedených analýz odhaluje nové příležitosti a trendy v hudebním průmyslu a navrhuje nový marketingový přístup konkrétnímu hudebnímu vydavatelství tak, aby mohlo prostřednictvím navrhnutého komunikačního mixu oslovit potencionální partnery ke spolupráci. Práce se dále zabývá aktuálním vývojem situace na trhu s hudebními nosiči a problematikou, jež přímo ovlivňuje existenci hudebních vydavatelství na trhu v ČR, kterým každým rokem klesají příjmy způsobené rapidním poklesem prodejů fyzických no-sičů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22657
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26172


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jalovecká_2012_dp.pdf 2.901Mb PDF Zobrazit/otevřít
jalovecká_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jalovecká_2012_op.pdf 212.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet