dc.contributor.advisor |
Volek, René
|
|
dc.contributor.author |
Entner, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T17:25:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T17:25:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22573
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá rozborem obchodního systému multifunkčního komplexu. Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, který typ služeb lidem v centru města Prostějov chybí a pomocí dosažených výsledků doporučit investorovi objektu, firmě E. Proxima, jakou službu by bylo nejvýhodnější zřídit v centru města. Teoretická část formuluje mikroprostředí a makroprostředí společnosti, dále marketingový plán a marketingový výzkum. Na tyto části navazuje praktický pohled, kde se zmapuje mikroprostředí a makroprostředí, tedy vlivy, které výstavbu objektu mohou ovlivnit, a následně bude stručně charakterizován marketingový plán firmy. Největší důraz je kladen na dotazníkové šetření, ze kterého vyšla doporučení na zřízení konkrétní služby v objektu. |
cs |
dc.format |
58 s. (10 985 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
2389636 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Makroprostředí společnosti
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí společnosti
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Macro-environment of society
|
en |
dc.subject |
micro-environment of company
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Rozbor obchodního systému multifunkčního komplexu. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Multitrade System Complex |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of complex multitrade system. The aim of this work is to determine which type of services is missing in the city of Prostějov using marketing research and based on the results recommend the facility to the investor, the firm E. Proxima, which service would best to set up in the city center. The theoretical part is giving indepth explanation of the micro-environment and macro-environment of the company, as well as marketing plan and marketing research. Following these parts is the practical view, which maps the micro-environment and macro-environment, factors that may affect the construction of the building, and then briefly characterizes the company marketing plan. The greatest emphasis is based on the survey, from which came the recommendation to establish a specific service in the building. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27356
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
obchodní centra
|
cs |
local.subject |
nabídka
|
cs |
local.subject |
Prostějov (Česko)
|
cs |
local.subject |
shopping centers
|
en |
local.subject |
supply
|
en |
local.subject |
Prostějov (Czechia)
|
en |