Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Blažek, Petr
dc.date.accessioned 2013-10-08T13:32:39Z
dc.date.available 2013-10-08T13:32:39Z
dc.date.issued 2012-06-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22458
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingového plánování. Cílem práce bylo sestavení marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM, která se věnuje velkoobchodu a maloobchodu se sportovními potřebami. Teoretická část práce se věnuje problematice strategického marketingového plánování a sestavování marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza firmy Antonín Blažek - RCM. Situační analýza zahrnuje různé typy marketingových analýz a je nezbytná pro správné sestavení marketingového plánu. Na základě výsledků provedených analýz je v projektové části navržen marketingový plán pro firmu Antonín Blažek - RCM. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 114 s. (154 037 znaků). cs
dc.format.extent 3551963 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject velkoobchod cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject strategic planning en
dc.subject wholesale en
dc.subject retail en
dc.title Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM cs
dc.title.alternative Marketing Plan Project for the Company Antonín Blažek - RCM en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2012-10-04
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the topic of strategic marketing planning. The goal of this thesis was to create a marketing plan for the company Antonín Blažek - RCM, which is engaged in the wholesale and retail of sporting goods. The theoretical part deals with the issue of strategic marketing planning and the creation of marketing plan. The analytical part contains the situational analysis of the company Antonín Blažek - RCM. The situational analysis uses different types of marketing analysis and is necessary for a proper creation of a marketing plan. Based on the results of the executed analysis, in the project part, there is proposed the marketing plan for the company Antonín Blažek - RCM. The project is subjected to the temporal, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23943
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-08-13


Files in this item

Files Size Format View
blažek_2012_dp.pdf 3.387Mb PDF View/Open
blažek_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
blažek_2012_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account