Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Blažek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-08T13:32:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-08T13:32:39Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/22458
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingového plánování. Cílem práce bylo sestavení marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM, která se věnuje velkoobchodu a maloobchodu se sportovními potřebami. Teoretická část práce se věnuje problematice strategického marketingového plánování a sestavování marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza firmy Antonín Blažek - RCM. Situační analýza zahrnuje různé typy marketingových analýz a je nezbytná pro správné sestavení marketingového plánu. Na základě výsledků provedených analýz je v projektové části navržen marketingový plán pro firmu Antonín Blažek - RCM. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
114 s. (154 037 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
3551963 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
velkoobchod
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
wholesale
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Plan Project for the Company Antonín Blažek - RCM |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-10-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the topic of strategic marketing planning. The goal of this thesis was to create a marketing plan for the company Antonín Blažek - RCM, which is engaged in the wholesale and retail of sporting goods. The theoretical part deals with the issue of strategic marketing planning and the creation of marketing plan. The analytical part contains the situational analysis of the company Antonín Blažek - RCM. The situational analysis uses different types of marketing analysis and is necessary for a proper creation of a marketing plan. Based on the results of the executed analysis, in the project part, there is proposed the marketing plan for the company Antonín Blažek - RCM. The project is subjected to the temporal, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23943
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account