Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM |
Autor: |
Blažek, Petr
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingového plánování. Cílem práce bylo sestavení marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM, která se věnuje velkoobchodu a maloobchodu se sportovními potřebami. Teoretická část práce se věnuje problematice strategického marketingového plánování a sestavování marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza firmy Antonín Blažek - RCM. Situační analýza zahrnuje různé typy marketingových analýz a je nezbytná pro správné sestavení marketingového plánu. Na základě výsledků provedených analýz je v projektové části navržen marketingový plán pro firmu Antonín Blažek - RCM. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22458
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23943
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet