Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM
Autor: Blažek, Petr
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingového plánování. Cílem práce bylo sestavení marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM, která se věnuje velkoobchodu a maloobchodu se sportovními potřebami. Teoretická část práce se věnuje problematice strategického marketingového plánování a sestavování marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza firmy Antonín Blažek - RCM. Situační analýza zahrnuje různé typy marketingových analýz a je nezbytná pro správné sestavení marketingového plánu. Na základě výsledků provedených analýz je v projektové části navržen marketingový plán pro firmu Antonín Blažek - RCM. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22458
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23943


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blažek_2012_dp.pdf 3.387Mb PDF Zobrazit/otevřít
blažek_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
blažek_2012_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet