Projekt marketingové komunikace firmy HEDA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy HEDA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlčková, Ilona
dc.contributor.author Neuwirtová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-14T05:23:59Z
dc.date.available 2010-07-14T05:23:59Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2241
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení firmy HEDA na trhu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky související s daným té-matem - jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, reklamní plán a marketingový výzkum. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace firmy HEDA včetně výzkumu, který byl proveden, a jeho výsledků. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základě je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časo-vou náročnost, náklady a personální odpovědnost za jednotlivé úkony. cs
dc.format 100 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2103178 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject projekt cs
dc.subject firma HEDA cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject project en
dc.subject HEDA company en
dc.title Projekt marketingové komunikace firmy HEDA cs
dc.title.alternative HEDA's Marketing Communication Project en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2006-09-07
dc.description.abstract-translated The goal of this dissertation is to assemble a marketing communication project to improve the status of the HEDA company in the market. The information related to the given topic is elaborated in the theoretical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analysis of the current marketing communication of the HEDA company, including the research performed and its results. The goals that are to be achieved are determined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also personal responsibility for the individual tasks, as well as time estimation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3700
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
neuwirtová_2006_dp.pdfBlocked 2.005Mb PDF View/Open
neuwirtová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
neuwirtová_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account