dc.contributor.advisor |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Neuwirtová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:23:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T05:23:59Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2241
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení firmy HEDA na trhu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky související s daným té-matem - jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, reklamní plán a marketingový výzkum. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace firmy HEDA včetně výzkumu, který byl proveden, a jeho výsledků. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základě je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časo-vou náročnost, náklady a personální odpovědnost za jednotlivé úkony. |
cs |
dc.format |
100 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2103178 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
firma HEDA
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
HEDA company
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy HEDA |
cs |
dc.title.alternative |
HEDA's Marketing Communication Project |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this dissertation is to assemble a marketing communication project to improve the status of the HEDA company in the market. The information related to the given topic is elaborated in the theoretical part - the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing research. The analytical part includes the analysis of the current marketing communication of the HEDA company, including the research performed and its results. The goals that are to be achieved are determined in the project part. On these goals, a marketing communication plan is build, which contains not only the determination of individual processes of the project, but also personal responsibility for the individual tasks, as well as time estimation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3700
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|