Projekt marketingové komunikace firmy HEDA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy HEDA |
Autor: |
Neuwirtová, Markéta
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení firmy HEDA na trhu. V teoretické části jsou zpracovány poznatky související s daným té-matem - jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, reklamní plán a marketingový výzkum. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace firmy HEDA včetně výzkumu, který byl proveden, a jeho výsledků. V projektové části jsou stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a na jejich základě je sestaven plán marketingové komunikace, který obsahuje jednak stanovení jednotlivých procesů projektu, a jednak časo-vou náročnost, náklady a personální odpovědnost za jednotlivé úkony. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2241
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
3700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet